Masuri implementate in cadrul hotelului INTER BUSINESS BUCHAREST HOTEL
pentru prevenirea contaminarii cu COVID -19
Masuri implementate in cadrul hotelului INTER BUSINESS BUCHAREST HOTEL
pentru prevenirea contaminarii cu COVID -19
In aceasta perioada cu totul exceptionala, generata de epidemia COVID-19, dorim sa aducem la cunostinta Oaspetilor nostri masurile implementate de managementul hotelului pentru a ne asigura ca atat oaspetii, cat si angajatii hotelului sunt in deplina siguranta in cadrul hotelului Inter Business Bucharest Hotel.
Avem rugamintea ca Oaspetii sa inteleaga ca, toate aceste reguli si masuri, chiar restrictionarea anumitor servicii, sunt implementate pentru a spori siguranta oaspetilor si angajatilor si pe masura ce situatia revine la normal, vom reveni treptat la toate serviciile oferite anterior.
-Am montat paravane de plexiglass in receptie pentru a limita interactiunea oaspetelui cu receptionerul
-Am pus dezinfectante de maini in toate spatiile publice ale hotelului
Vom mentine usile de la intrarea in hotel in permanenta deschise pentru aerisirea permanenta a spatiului din receptie si in acest fel oaspetii nu vor fi nevoiti sa atinga manere usilor
–Desinfectia in spatiile publice se face cu o frecventa ridicata in functie de gradul de ocupare si de traficul din hotel
-Folosim pentru curatarea spatiilor publice si a camerelor din hotel doar solutii autorizate
-Toate punctele de contact frecvent din spatiile publice sunt in permanenta dezinfectate cu mare atentie de catre personalul nostrum (manerele de usi, butoanele de lift, POS-urile si echipamentele din receptie sunt dezinfectate dupa fiecare utilizare, intrerupatoarele, masutele si fotoliile din lobby, toaletele publice)
-Toate spatiile publice sunt aerisite in permanenta
-Conform normelor in vigoare, vom lua temperatura tuturor angajatilor la intrraea in hotel
-Am actualizat procedura de curatare a camerelor cu noile norme si recomandari aflate in vigoare
-Am pregatit personalul housekeeping printr-un trainig riguros cu privire la modalitatea de curatare si desinfectie a camerelor in conditiile actuale
-Personalul housekeeping este echipat cu masca de protectie, manusi de unica folosinta si uniforma;
-Curatenia se face doar atunci cand oaspetii nu sunt in camera, pentru a limita cat mai mult contactul oaspetilor cu personalul hotelului;
-Lenjeria si prosoapele vor fi schimbate conform normelor in vigoare; partenerul nostru se ocupa de dezinfecatrea corecta a acestora;
-Am scos din camere toate materiale publicitare; orice informatie poate fi solicitata la receptie;
-Am eliminat pixurile, vederile si notes-urile din toate camerele;
-Am pastrat minibarul in camere, toate produsele vor fi igienizate dupa fiecare Oaspete, astfel incat, noul Oaspete poate avea garantia ca acel obiect nu a mai fost atins de nimeni dupa igienizare
-Micul dejun se va servi la restaurant, in sistem bufet; numarul maxim de persoane admise in restaurant in acelasi timp este de 20; purtarea mastii de protectie si a manusilor de unica folosinta sunt obligatorii in zona de bufet;
-Mapa camerei a fost inlaturata; toate informatiile necesare pot fi obtinute de la receptie;
-Pernutele, cuverturile si perdelele din camera sunt igienizate dupa fiecare client prin utilizarea unui aparat cu aburi Multi Steam;
-Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare a unei camere: seiful, intrerupatoarele, prizele, robinetii, manerele de usi, de geam, telefoanele, telecomanda TV, butoanele aparatului de aer conditionat / caldura, masutele si mesele, scaunele si mobilier, toate obiectele sanitare din baie
-Vesela, filtrul de apa sunt igienizate dupa fiecare oaspete iar aditionalele (zahar, ceai, etc) se inlocuiesc dupa fiecare check-out
-Dupa eliberarea unei camere acesta intra in procesul de igienizare si dezinfectie si va fi realocat unui nou oaspete doar dupa 24 de ore de la eliberare, eliminand in acest fel riscul de contaminare de la un oaspete la altul
-Lavetele si mopurile se schimba dupa fiecare curatare a unei camere. Acestea se colecteaza intr-un sac inchis pentru a fi dezinfectate si spalate la finalul zilei la temperaturi de 90°C
-Caruciorul fiecarei cameriste este dezinfectat temeinic la finalul turei
-Personalul din departamentul tehnic poate intra in camera unui oaspete doar daca acesta nu este in camera. Personalul tehnic va purta in permanenta echipament de protectie: masca, manusi.
-Am actualizat procedura de curatare a salilor de conferinta cu noile norme si recomandari aflate in vigoare
-Am pregatit personalul housekeeping, printr-un trainig riguros cu privire la modalitatea de curatare si desinfectie a salilor de conferinte in conditiile actuale
-Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare a unei Sali de conferinta: intrerupatoarele, prizele, manerele de usi, de geam, telefoanele, telecomanda TV si aparatura de sunet si video-proiectie, butoanele aparatului de aer conditionat / caldura, masutele si mesele, scaunele si mobilierul
-Toate salile sunt dotate cu solutii de igienizare si dezinfectare
-Am actualizat procedura de curatare si igienizare a salonului pentru mic dejun cu noile norme si recomandari aflate in vigoare
-Am pregatit personalul housekeeping, printr-un trainig riguros cu privire la modalitatea de curatare si desinfectie a salii de mic dejun in conditiile actuale
-Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare: intrerupatoarele, prizele, manerele de usi, de geam, , butoanele aparatului de aer conditionat / caldura, mesele, scaunele si mobilierul, toata aparatura de preparare cafea/ceai/apa
-Vesela individuala si vesela de prezentare este igienizata conform reglementarilor in vigoare
-Salonul de mic dejun este dotat cu solutii de igienizare si dezinfectare si cu manusi de unica folosinta
-Echipa ce deserveste salonul pentru mic dejun este dotata cu masca de protectie, manusi de unica folosinta, uniforma.
-Intreg personalul hotelului este instruit pentru aplicarea masurilor de protectie impotriva contaminarii cu COVID-19 si ne asiguram in permanenta ca intreg peronalul respecta regulile de igiena personala si distantare sociala pentru preventia imbolnavirii cu noul virus, atat in cadrul hotelului cat si in timpul liber
-Personalul de receptie si cameristele sunt instruite sa actioneze in cazul in care exista posibilitatea ca unul din oaspetii sau angajatii hotelului prezinta riscul de a fi contaminat cu noul virus
-Receptionerii nostri sunt in permanenta informati si pot asigura accesul oaspetilor la informatii oficiale, actualizate, cu privire la calatoriile catre si dinspre tariile cu transmitere COVID-19 prin consultarea periodica a site-ului Institutul National de Sanatate Publica – www.insp.gov.ro
-Receptionerii nostri vor masura temperatura coprorala a fiecarui angajat atunci cand ajung in hotel
-Procedura de check in si check out a fost revizuita astfel incat receptionerul nostru sa poate avea un contact cat mai limitat cu oaspetele; incurajam oaspetii sa plateasca cu cardul, am montat panouri de plexiglas pentru protectie sporita, limitam pe cat posibil schimbul de documente intre receptioner si oaspete, chiele de camera vor fi dezinfectate dupa fiecare predare
-Anagajatii din receptie, housekeeping si tehnic care interactioneaza cu oaspetii, au obligatia sa se schimbe in uniforme atunci cand ajung in hotel si sa foloseasca doar incaltaminte de interior in timpul turei, uniformele se vor trimite la curatat dupa fiecare iesire din tura
-Rugam oaspetii sa isi dezinfecteze mainile la intrarea si iesirea din hotel
-Sa poarte masca de protectie in interiorul hotelului, in cazul in care nu detin o masca pot solicita una la receptia hotelului
-Sa folosesca liftul doar o singura persoana in acelasi timp sau maxim 2 persoane daca sunt membrii de familie
-Sa respecte indicatiile din receptie si distantarea sociala
-Sa utilizeze un pix personal pentru semnarea documentelor
-Sa nu lase materiale promotionale sau articole personale in lobby-ul hotelului (masute sau fotolii)
-In cazul in care apar defectiuni tehnice in camera si trebuie sa invervina echipa din departamentul tehnic, avem rugamintea ca oaspetii sa paraseasca camera cat timp personalul hotelului este in camera pentru remedierea defectiuni
-Va rugam sa anuntati IMEDIAT receptia hotelului in cazul in care aveti febra sau prezentati simptomele specifice infectarii cu noul virus si sa respectati intocmai indicatiile receptiei si conducerii hotelului.
Hotelul Inter Busines Bucharest vine în întampinarea noului oaspete cu o oferta speciala pentru cazare în Bucuresti.